کارهنری با شن و صدف های دریایی


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 "سویتلانا ایوانچنکو" هنرمند و نقاش موفق اوکراینی است که از مواد طبیعی مثل شن و تنه و ریشه های درختان و صدفهای دریائی برای کار هنری و خلق تابلوهای خود استفاده می کند.

 فنانة اوكرانية ترسم لوحات رائعة من الرمال و اصداف البحر

 

او در امتداد سواحل دریای سیاه این تابلوهایی را که در تصاویر می بینید کشیده است.

 فنانة اوكرانية ترسم لوحات رائعة من الرمال و اصداف البحر

همه این تابلوهای زیبای "سویتلانا ایوانچنکو" درنمایشگاهی در اوکراین به معرض دید صدها نفر از بازدید کنندگان قرارداده شده و شگفتی آنها را برانگیخته است.

 

فنانة اوكرانية ترسم لوحات رائعة من الرمال و اصداف البحر

 

فنانة اوكرانية ترسم لوحات رائعة من الرمال و اصداف البحر

 

فنانة اوكرانية ترسم لوحات رائعة من الرمال و اصداف البحر

 

فنانة اوكرانية ترسم لوحات رائعة من الرمال و اصداف البحر

 

فنانة اوكرانية ترسم لوحات رائعة من الرمال و اصداف البحر

 

فنانة اوكرانية ترسم لوحات رائعة من الرمال و اصداف البحر

  

 

  بارکد این وبلاگ برای گوشیهای موبایل

 

 

 

دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان وبلاگهای ازهمه چیز ازهمه جا   متنوع  مصور  من هنا و هناک  یا کلیک روی تصاویر متحرک زیر ازاین وبلاگها بازدید فرمایید:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,ساعت 18:20 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت